• Gratis verzending vanaf 50 euro binnen Nederland
  • Geen prikkende labels!
  • Handgemaakt in Nederland
  • Duurzame materialen

Klantenservice

Cadeau bon

Hoe leuk is het om een cadeau bon te geven als kraamcadeau? Of als gewoon cadeau... Dan kan de mama/papa (to be) zelf een setje samenstellen voor zijn of haar kindje! Ze zijn te bestellen vanaf 10 euro.

 

Verzending

De gemiddelde levertijd is 2 tot 5 werkdagen. Als het drukker is, kan het zijn dat je iets langer moet wachten op je levering. Mocht je graag willen weten hoe snel iets geleverd kan worden neem dan even contact op.

 

De meeste bestellingen passen in een brievenbus doosje. Super handig, want dan hoef je niet thuis te blijven voor je bestelling.

 

De Items uit zowel de Mix & Match collectie als de items die je zelf samen stelt, worden op maat gemaakt nadat u een bestelling plaatst. Dit betekent dat ze custom made zijn en niet geretourneerd mogen worden. Mocht er iets mee aan de hand zijn neemt u dan direct contact op dan kunnen we dit oplossen. 

Ik probeer ook de custom made items binnen maximaal 5 werkdagen op te sturen. Dit kan wel eens iets afwijken.

Alles wordt verstuurd via post.nl.

De verzendkosten zijn 5 euro.       

Wanneer je ter waarde van 60 euro of meer besteld, betaal je geen verzendkosten binnen Nederland. 

Verzenden naar Duitsland en België kost 13 euro. Vanaf 100 euro betaal je geen verzendkosten. 

 

Retourbeleid

Mocht je helaas niet tevreden zijn dan kun je het product, binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Dit kan zonder opgave van reden.

Na annulering heb je 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt het volledige orderbedrag inclusief heen verzendkosten, binnen 14 dagen na ontvangst, teruggestort (mits het de volledige order betreft).

De retour verzendkosten dien je zelf te betalen.

LET OP: Voor de op maat gemaakte producten gelden andere voorwaarden. Omdat deze producten op maat zijn gemaakt kunnen deze niet geretourneerd worden. Mocht er iets mis zijn met het item dan kun je binnen 48 uur na levering contact opnemen via info@darochafashion.nl, dan proberen we tot een oplossing te komen.

 

Bijtringen kunnen niet retour worden gestuurd in verband met hygiëne. 

 

Retour sturen: 

Voordat je iets terug stuurt, mail dan altijd eerst naar info@darochafashion.nl en vermeld daarbij je naam, ordernummer, artikel(en) welke je retour wilt sturen en de reden van retour (niet verplicht maar wel handig om als feedback te krijgen). U ontvangt dan de nodige informatie om uw artikel(en) retour te kunnen zenden.

 

Kosten in geval van retour sturen:

Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, komen de kosten van terugzending voor rekening van de klant.

Als het product onbeschadigd ontvangen is, zal het door jou reeds betaalde bedrag binnen 14 dagen teruggestort worden. Indien het product gebruikt of beschadigd is, kan ik het helaas niet terugnemen. Verpak de artikelen dusdanig dat beschadiging wordt vermeden. Het beste en kun je de originele verpakking gebruiken voor het retour zenden. 

 

Ongefrankeerde retourzendingen worden niet geaccepteerd.

 

Garantie

De producten van Darocha Fashion worden met veel zorg en liefde gemaakt en ik doe uiteraard mijn best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding hier van te maken. Samen komen wij zeker tot een goede oplossing! Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zal ik kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Neem direct contact op, als je een probleem met je bestelling constateert! Dit kan via info@darochafashion.nl.

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@darochafashion.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing? Dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.